Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом квітня 2021 року

І. Протягом квітня 2021 року до відділу правової роботи Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 163 документа, які були передані на опрацювання до сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 73, з них:

  • про видачу копії судового рішення – 8;
  • про надіслання платіжного доручення – 10;
  • про надання інформації - 8;
  • відзив на апеляційну скаргу – 10;
  • щодо ознайомлення з матеріалами справи – 4;
  • про видачу виконавчого листа – 2;
  • про продовження строку на усунення недоліків – 4;
  • про повернення помилково сплачених коштів - 11;
  • інші (на виконання вимог ухвали, апеляційна скарга (до відома), про виправлення описки, про залишення клопотання без розгляду, про надання документів, заперечення на а/с, лист, про поновлення строку на а/с, тощо) - 16.

Запити фізичних осіб – 73, з них:

  • про надання інформації у справі – 15;
  • про видачу копії судового рішення – 15 ;
  • про ознайомлення з матеріалами справи – 4;
  • про видачу виконавчого листа – 6;
  • заперечення на а/с – 2;
  • про надання протоколу автоматизованого розподілу – 5;
  • про прискорення розгляду справи – 1;
  • щодо повернення судового збору – 1;
  • про відсутність документів в електронній справі – 1;
  • інші (відзив на касаційну скаргу, клопотання, заяви, про повернення справи до суду першої інстанції, про надіслання платіжного доручення, листи, про здійснення перерахунку, тощо) -23 ;

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 17, з них:

  • Державної судової адміністрації України - 1;
  • Вищої ради правосуддя – 1;
  • Верховного Суду – 4;
  • Міністерства юстиції України - 2;
  • Секретаріат Уповноваженого ВРУ з прав людини – 1;
  • Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів - 10.

 

II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 130 відповідей:

  • щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 – 22 відповіді;
  • щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 – 47 відповідей;
  • щодо листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-09 – 2 відповіді;
  • щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 – 37 листів;
  • щодо листування з Вищою радою правосуддя, Вищою кваліфікаційною комісією суддів з індексом 02.5-06 – 2 листа;
  • листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 3 листа;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 - 13 листів;
  • документи щодо розгляду справ за участю Шостого ААС з індексом 02.5-14 – 4 документа.

 

Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 15;

Підготовлено службових записок - 7;

Складено довідок про повернення поштової кореспонденції - 3;

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65 •