Facebook Twitter Youtube

Звернення громадян

18.05.2022
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом лютого 2022 року
18.05.2022
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом січня 2022 року
27.01.2022
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом грудня 2021 року
31.12.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом листопада 2021 року
08.11.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом жовтня 2021 року
08.11.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом вересня 2021 року
08.11.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом серпня 2021 року
08.11.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом липня 2021 року
08.11.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом червня 2021 року
08.11.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом травня 2021 року
08.11.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом квітня 2021 року
08.11.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом березня 2021 року
04.03.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом лютого 2021 року
04.03.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом січня 2021 року
11.01.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом грудня 2020 року
04.12.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом листопада 2020 року
11.01.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом жовтня 2020 року
07.10.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом вересня 2020 року
06.10.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом серпня 2020 року
05.10.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом липня 2020 року
09.07.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом червня 2020 року
04.06.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом травня 2020 року
13.05.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом квітня 2020 року
13.05.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом березня 2020 року
10.03.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом лютого 2020 року
06.02.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом січня 2020 року
16.01.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом грудня 2019 року
12.12.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом листопада 2019 року
07.11.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом жовтня 2019 року
18.10.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом вересня 2019 року
11.09.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом серпня 2019 року
09.08.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом липня 2019 року
10.07.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом червня 2019 року
06.06.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом травня 2019 року
06.05.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом квітня 2019 року
15.04.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом березня 2019 року
15.03.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом лютого 2019 року
14.02.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом січня 2019 року
09.01.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом жовтня-грудня 2018 року
09.01.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом грудня 2018 року
11.12.2018
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом листопада 2018 року

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65 •