Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом жовтня 2021 року

І. Протягом жовтня 2021 року до відділу правової роботи Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 160 документів, які були передані на опрацювання до сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 61, з них:

  • про видачу копії судового рішення –10 ;
  • про надіслання платіжного доручення – 5;
  • про надання інформації - 11;
  • відзив на апеляційну скаргу – 4;
  • касаційна скарга – 4;
  • про повернення помилково сплачених коштів - 6;
  • про усунення недоліків а/с – 3;
  • інші (про долучення документів до матеріалів справи, про звільнення від сплати судового збору, про заміну сторони, про надання запису з відеокамер, листи, про продовження строку на усунення недоліків, про закриття провадження, про розгляд справи без участі представника, доповнення до а/с, заперечення, про повернення листа, про продовження строку, щодо узагальнення судової практики на 2022 рік, тощо) - 18.

Запити фізичних осіб – 70, з них:

  • про надання інформації у справі – 28;
  • про видачу копії судового рішення – 13;
  • про видачу виконавчого листа – 5;
  • щодо повернення судового збору – 2;
  • про ознайомлення з матеріалами справи – 3;
  • відповідь на відзив – 1;
  • відповідь на лист – 3;
  • клопотання – 4;
  • інші (заява про зміну і спосіб виконання судового рішення, касаційна скарга, пояснення, про витребування справи, про направлення копії звіту про виконання судового рішення, про продовження строку на усунення недоліків, про проведення судового засідання в режимі відеоконференції, щодо визначення підсудності у справі, тощо) - 11;

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 29, з них:

  • Державної судової адміністрації України – 3;
  • Верховного Суду – 12;
  • Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 12;
  • Міністерства юстиції України -1;
  • Секретаріату Уповноваженого ВРУ з прав людини – 1;

II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 130 відповідей:

  • щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 – 21 відповідь;
  • щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 – 55 відповідей;
  • щодо листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-09 – 4 відповіді;
  • щодо листування з Вищою радою правосуддя, ВККС України з індексом 02.5-06 – 3 листа;
  • щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 – 33 листа;
  • листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 8 листів;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 – 4 листа;
  • листування з правоохоронними органами щодо можливого вчинення правопорушення з індексом 02.5-13 – 2 листа.

 

 

Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 3;

Підготовлено службових записок - 15;

Складено довідок – 1;

Складено довідок про повернення поштової кореспонденції - 4;

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65 •