Facebook Twitter Youtube

Відділ документального забезпечення та контролю (канцелярія)

 
Начальник відділу – Колумбет Валентина Станіславівна 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Відділ документального забезпечення та контролю (канцелярія) є самостійним структурним підрозділом Шостого апеляційною адміністративного суду.

Основними завданнями відділу є:

Організація та здійснення діловодства в Шостому апеляційному адміністративному суді, зокрема спеціального діловодства з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом з грифом «Для службового користування»;

Забезпечення порядку роботи з документами з моменту їх створення або надходження до відправлення або передачі в архів.

Відділ здійснює прийом і реєстрація адміністративних справ з апеляційними скаргами, які надходять для розгляду до Шостого ААС, позовних заяв в автоматизованій системі документообігу суду, їх передача суддям та працівниками апарату суду, ведення архіву суду, реєстрація копій апеляційних скарг та ін.

У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», іншими законами України, постановами Пленуму Верховного Суду, постановами Пленуму Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду, рішеннями Ради суддів України, рішеннями Ради суддів адміністративних судів України, Указами і розпорядженнями Президента України, Декретами, постановами і розпорядженнями КМУ, іншими нормативно-правовими актами, наказами, розпорядженнями голови Шостого апеляційного адміністративного суду та керівника апарату.

 

Телефон і факс відділу: (044) 254-21-99

Адреса електронної пошти відділу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік роботи відділу

 

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65